понедельник, 12 мая 2014 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, зокрема я можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі. Я створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, та іструменти для підсумкового оцінювання, які допоможуть спрямувати діяльність учнів.

Диференційоване навчання активізує учнів, розвиває навички самоспрямованості, створює умови для спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в своїй навчальній діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий